۲۳ پاسخ

من عروسکی خریدم از مانتوها بارداری بدم میاد

تصویر

من فقط يه لباس بارداري دوختم دقيقاً اين مدلي ،فقط جلوش دكمه گذاشتم كه واسه شيردهي هم بتونم استفاده كنم.

تصویر

منم چيزى نخريدم چيزى كه خوشم بيادنديدم ايشاالله بعداززايمانم به شوهرم گفتم بگيره برام

من یه سارافن سرمه ای هستش با یه کراپ گلدار سفید سرمه ای روش جنسش خنک
یدونه ام سارافن زرشکی با یه کت روش که یکم گرم تر
ولی عکسشونو ندارم بیرونم رفتم میفرستم برات .

از قبل بارداری داشتم الان میپوشم🤣🤣🤣

تصویر

این و یکی دیگه ک گیپوره،همینجور بلند
با ی پیراهن برای زیرشون ،
زیری رو هربار بایکی شون می پوشم.

دوتا عبا برای روشون،و یک زیری

تصویر

اینم دومی

تصویر

اینو.

تصویر

من میخوام چندتا پیراهن و شومیز بدوزمممم ولی فعلا استراحتم 🥹

دو تا سفارش دادم م هنوز نرسیده مجبور شدم رفتم یکی دیگه هم خریدم😒

من شلوار بارداری و ساحلی خریدم

تصویر

من اینو گرفتم سادس اما خب جای خاصی هم نمیرم زیپ هم میخوره برای بعدا

تصویر

اینو گرفتم

تصویر

من هیچی نخریدم میخام بعد زایمان خرید کنم آخه چیزی هم مد نظر که اندازم باشه گیر نمیاد

گرفتم ولی عکسی ازش ندارم چون مادرشوهرمم الااا

ایشالا بعد زایمان😊

من امسال فقط برای دخترم خرید کردم خودمم لباس عیدی نگرفتم

من لباس عادی گرفتم
ینی واسه بارداری نیس
احتمالا هم فقط واسه ی عید اندازه م باشه😑
لباس بارداری قشنگ پیدا نکردم

هیچی نخریدم لباس از بارداری اولم دارم نو مونده هموارو میپوشم تا بعد زایمان برم خرید

هیجی نخریدم شومیز و دامن میپوشم

بعد از زایمان میرم خرید میکنم😄

شلوار بارداری اگ گرفتین عکسشو بفرستین

منم چیزی نخریدم

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان سورنا🩵👶🏻 مامان سورنا🩵👶🏻 ۱ ماهگی
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری