۱۲ پاسخ

دکتر بهم قرص تهوع دادذ

من تا میام خونه خودم بالا میارم خونه مادرشوهرم میرم بالا نمیارم 🥲🥲😭😭

من حتی بیرون نمیرم کلا خونم از آدما بدم میاد

منم اینجوری ام عزیزم همخ چی بوی گند میده

عزیزم درکت میکنم انشالله اولای ۴ ماه بهتر میشی منم اینجور بودم

😭😭😭😭😭😭

من تهوع ندارم ولی احساس میکنم همه چیز بو میده
الانم اومدیم مهمونی احساس میکنم اب و غذاهاشونم بو میده🫠

درکت میکنم عزیزم خیلی سخته تا انتی یا انومالی بهتره میشی

از بوها متنفرم از همه بوها

اوهوم 😖
من حتی از بوی خودمم بدم میاد 🤐🥲 دارم دیوانه میشم

کاش منم حالت تهوع داشتم
سردرد پدرمو درآورده🥲 تو خواب و بیداری هست
هر روز هست

درکت میکنم
تحمل کن‌...ماسک بزن
من دمبترون میخوردم و همچنان میخورم

سوال های مرتبط