مال من فقط یه خاطره ازش مونده 🤣🤣
دوختنی بپوش خیلی خوبه. بازاری مفت نمی ارزه
منم همینم
برا من شل شده ولی بزرگ نه همون سایز ۸۰ کوشولو 😕
یکی خانوما مگفت باید سوتین تنگ ببندیم
ولی بهترین کار ورزشه منم سینه هام شل شده خیلی بدم میاد
من تازه سه تا سوتین گرفتم سه تاشم پاره شده 😂😂😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.