۶ پاسخ

مال من فقط یه خاطره ازش مونده 🤣🤣

دوختنی بپوش خیلی خوبه. بازاری مفت نمی ارزه

منم همینم

برا من شل شده ولی بزرگ نه همون سایز ۸۰ کوشولو 😕

یکی خانوما مگفت باید سوتین تنگ ببندیم
ولی بهترین کار ورزشه منم سینه هام شل شده خیلی بدم میاد

من تازه سه تا سوتین گرفتم سه تاشم پاره شده 😂😂😂😂😂

سوال های مرتبط