۶روز تاخیر دارم منفیه نه ؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

زعفرون و دارچین بخوری گرمه قاعده اوره
مگه قصد بارداری نداری
برا چی بخوری؟

ویتاساین همیشه واسه من دقیق بوده
فکر کنم منفیه
البته WC حداقل 4ساعت نباید رفته باشی

خرابه یکی دبگ بزن

انگار خرابه تستت یه مارک دیگه امتحان کن

منفیه

سوال های مرتبط

مامان پسریم💙:) مامان پسریم💙:) هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته چهاردهم بارداری
اِلینا اِلینا قصد بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان جوجی کوچولو🩵💙 مامان جوجی کوچولو🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
𝑬𝒍𝒂𝒉𝒆𝒉🌙 𝑬𝒍𝒂𝒉𝒆𝒉🌙 قصد بارداری