۶ پاسخ

من همه چی میخودم دکتر گفت شیرت کمه آبکیه اصلا رژیم غذایی نداشته باش

بغیر حبوبات باد دار و نوشابه و چیزای خیلی تند و ترشی همه چی میخورم

من حبوبات لبنیات خیلی کم میخورم

من همه چی میخورم خداروشکر تا الان مشکلی نبوده فقط بعضی وقتا که حبوبات میخورم به خاطر نفخ عرق نعنا هم میخورم

چیزای باد دار و نفاخ نخور

حبوبات و لبنیات و مرکبات نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان مهبُد و مهوا مامان مهبُد و مهوا ۲ ماهگی