والا من شیر خودمو قطع کردم
شیر خشک خالی میدم بهش
خیلی حالش بهتر از وقتیه که شیر خودمو میخورد
منکه هرکارمیکَردم تاسه ماهگی کولیکش نرفت حتی باقطره ک دکترداددیگ ازسه ماهگی خودش خوب شد
من تنها کاری ک کردم حجم شیر روکم کردم تو دفعات زیاد . دیگ خوب شد هر یکو نیم ساعت ۵۰ تا میدم بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.