۶ پاسخ

من بعد غذام یکم عرق نعنا میخورم...در کل وقتی زور میده سرشو میزارم روشونم احتمال زیاد هم بادگلو میزنه هم از پایین بادخالی میکنه کم کم خوب میشه شکمش

من همه چی میخورم ولی حبوبات رو ۲۴ساعت خیس میکنم حتما

همه چیز بخورید بعداز هر غذا عرق نعنا بخورید وقتی میدونید نفخ دار

میوه خصوصا میوه های سرد و نفاخ نخوردم اصلا
حبوبات خیس کرده مصرف میکنم

تا ۴۰روزگی همینه چه بخوری چه نخوری

امان از این زوردادنشون زورش ک شروع میشه یعنی تا ی ساعت بعدش قراره گریه کنه شدید

سوال های مرتبط