عااجش فقط قرص معده نولپازا ناشتابایدبخوری من داغون بودم ولی خداروشکر بااین قرص خوب شدم چای هم ترک کن
سلام عزیزم من شربت لاکسی ژل استفاده میکنم خوب میشم واینکه باید بدونین که به چه غذاهایی حساسیت مثلا من به پنیر و برنج مخلوط و چایی حساسم میخورم سوزش سردل شدید میگیرم ولی بعدش این دارو رو میخورم خوب میشم واینکه شبا زیر سرم دوتا بالش میدارم بهتر میشم
کمی عرق نعنا بریز تو ی لیوان اب بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.