نه باید مایعات زیاد بخوری فقط سرد نباشه وگرنه مشکلی نداشت من زیاد خوردم آب ولرم
من تا دلت بخواد آب خوردم
نه چرا من ک کلی اب سرد خوردم چی مبشه مگه
منکه بهد زایمان انقدر دلم اب و چایی میخواس
که دوست داشتم دهنم ببرم زیر شیر سماور از همونجا بخورم😁
اب سرد میگن نخورین
آب زیاد باید بخوری فقط خنک نباشه
باید چای کمرنگگگگ بخوری
من شبا هم فلاکس بالا سرمه
وای منم از همینا میترسم بعد از زایمان چی قراره سرم بیارن
آب میتونی بخوری فقط خنک نباشه آب ولرم خوبه
آب نخور ب جاش چایی بخور آب میوه بخور و...
اتفاقا میگن آب و چای کمرنگ خیلی بخورید
من تاحالا نشنیده بودم من معده خالی آب یخ میخورم از بس تشنم میشه یعنی بده؟
اب جوشیده باید بخوری
تا دلت بخادمن اب خوردم
من آب زیاد میخورم
من فقط چایی میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.