منظور ب آب سرد تِگِری هست ...چرا؟
چون باعث دیر خوب شدن زخمای داخلی میشه و عفونت بخیه و جمع نشدن شکم... از طرفی بعد زایمان تا زمان افتادن ناف بچه هم حد امکان باید آب نخورد ک ناف بچه دیر نیوفته ... چای و مایعات دیگ عب نداره
منم اولش مثه شما تعجب کردم 😂😂
اب سرد میگن نخوریم که شکم جمع بشه
نفاخه
برعکس اب و مایعات شیرو زیادمیکنه.اب سرد شنیدم میگن نخوری.نمسدونم چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.