چرا میگن بعد زایمان نباید زیاد اب بخوریم؟؟

۵ پاسخ

منظور ب آب سرد تِگِری هست ...چرا؟
چون باعث دیر خوب شدن زخمای داخلی میشه و عفونت بخیه و جمع نشدن شکم... از طرفی بعد زایمان تا زمان افتادن ناف بچه هم حد امکان باید آب نخورد ک ناف بچه دیر نیوفته ... چای و مایعات دیگ عب نداره

منم اولش مثه شما تعجب کردم 😂😂

اب سرد میگن نخوریم که شکم جمع بشه

نفاخه

برعکس اب و مایعات شیرو زیادمیکنه.اب سرد شنیدم میگن نخوری.نمسدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان شهریار کوچولو مامان شهریار کوچولو ۸ ماهگی