چرا میگن بعد زایمان چیزای شور کمتر باید بخوریم ؟

۷ پاسخ

چون میگن رحم واینازخمه،شوری باعث میشه دیرترخوب بشی

چیز شور بخاطر این میگن نخور که ورم بدنت زودتر بخوابه

من زایمان کنم همه چی میخورم توبارداری همش محدود هی میگن نخورب ده

همه چیز بخور عزیزم ب حرفا گوش نکن

اتفاقا میگن شور بخورید مایعات زیاد بخورید ک شیرتون زیاد بشه

منم برام تعجبه مادر شوهرم میگ

نشنیدم

سوال های مرتبط

مامان ♥️ امیرحسین ♥️ مامان ♥️ امیرحسین ♥️ ۵ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی