گلم میگن. هم بچه اذیت میشه اکه شیر خودتو میدی. هم اینکه شکم میزنی زیاد خوب نیست
عفونت میکنی خدایی نکرده ،سینه هات هم نباید سرما بهشون بخوره عفونت میکنن من چند روز اول زایمان رفتم طبیعت شب بیرون بودیم سرد بود باد میخورد به سینه هام دردم میگرفتژ الان امروز سینه چپم اینقدر درد میکرد لرز کردم بعدش کمر درد و پا درد هم بهش اضافه شد
من انقد خوردم
برای شیر هم میگن زیاد اب سرد خوب نیست، میگن باعث ماسیدگی و کم شدن شیر میشه، برعکس چای و اب ولرم به همراه شیره ی انگور برای شیردهی خیلی خوبه
بخاطر رحمت عزیزم و اینکه اگه یبوست داری اصلن نخور چون بدترت میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.