آب سردنبایدبخوری آبجوش یا آب ولرم
اب یخچالی نخور من که خیلی اب خوردم چیزی نشد
اب جوشیده بخور
برااین میگن که شکم بزرگ میمونه
سرپایی خوب نیست
نشسته آب بخور
آب سرد نخور وگرنه اب ولرم اوکیه
اب گرم بخور بعدسرد
نود درصد شیر آب ،کیبهت گفته ابنخور اخه
آب سردنخور
معمولا برا دو روز اول واسه شکمت بزرگ نمونه میگن آب زیاد نخورین ولی واسه شیر بیای و خونی ک از دست دادی بهتره مایعات بیشتری مصرف بشه
اب بتید. بخوری ولی آبی جوش اومده باشه آب جوش رو سرد بکن بخور
اب جوشیده ی سرد باید بخوری
بعضیا اعتقاد دارن ک اب خوردن زیاد باعث میش ک شکم بزنی
به حق چیزایی نشنیده😂😂😂
آب سرد نباید بخوری فقط آبجوش و آب ولرم
انقدر میگن مایعات بخورین
ن والاه کی گفته🙄
تامیتونی آب بخور و مایعات کی گفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.