جیگر برای شیردهی بده؟

۶ پاسخ

من دخترم که بدنیا اومد خیلی خوردم جون میگیره ادم

سنگینه اما شیرو زیاد می‌کنه
بعدش آب جوش نبات بخور

من که از بعد زایمانم کلی گوشت و جیگر میخورم

من سر پسرم خوردم بچم تا صبح دلدرد شد

اگه بچه اذیت نشه بد نیس..بچه من رو خیلی اذیت میکنه سنگینه براش

نه اتفاقا عالیه وشیرو خیلی زیاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۳ ماهگی
مامان آرتین🤍 مامان آرتین🤍 ۱۴ ماهگی
مامان آنی و نینی🧿🧿 مامان آنی و نینی🧿🧿 ۱۱ ماهگی
مامان نیکان ،قند من مامان نیکان ،قند من ۱۰ ماهگی