خانما چیا نفاخن؟
شیر و جیگر نفاخه برای شیردهی؟؟

۳ پاسخ

اره لبنیات و حبوبات نفاخه. جیگر فک نکنم ولی شیر اره

تا الان که تو بارداری پدرمون در اومد هی گفتن اینو بخور اونو نخور حالا الانم بخاطر شیردهی! قشنگ ۲سال از خوردو خوراک میوفتیم !

واسه ما مادرا که شیر میدیم ولله حرفم بزنیم نفخ میکنیم بعدش بچه پدرمونو در میاره 😂

سوال های مرتبط

مامان Arsalan🫀 مامان Arsalan🫀 ۵ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۵ ماهگی
مامان ماهان کوچولو🐣✨ مامان ماهان کوچولو🐣✨ ۲ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۲ سالگی
مامان Arsalan🫀 مامان Arsalan🫀 ۵ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۱۴ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی