#فرزند پروری
#بچه داری
#تب

تصویر
۲ پاسخ

من از بهمن پارسال رژیم شروع کردم و واقعا خوبم لاغر شدم ولی وقتی است سام شروع شد ول کردم بیشتر پر خوری برای استرسم استرس که میگیرم فقط با خوردن ازبین میره استرسم الان برگشتم به حالت قبل قشنگ 10 کیلو کم کردم الان 5 کیلو اضافه کردم دوباره 😑

والا این روزا با این تنش خود به خود دو کیلو کم کردم بشین پای اخبار از غذا میفتی لاغر میشی 🥲🤦😬

سوال های مرتبط

مامان کاوه مامان کاوه ۳ سالگی