۷ پاسخ

عزیزم اب دور جنین و زیاد میکنه و خوب نیست کمتر مصرف کن

اصلا ربطی ب ماه اخر نداره رعایت نکنی میگیری

نع دیگع نخور خوب نیس برا هوسش یروز در هفتع بسع

نه بازم زیاده روی کردن هر چیزی خوب نیس حتی اگ از تایمش‌گذشته باشه

خیلی مراقب باش ...

خواهر، منم همین کارو کردم دردسر شد واسم. ازمایش۲۶هفته گلوکز گف قندندارم دکتر گف اوکیه من خودمو بستم ب شیرینی و بستنی ..بعد رفتم ۳۰ هفته سونو گف اب دورجنین زیاد شده بخاطر شیرینی خوردنم ..دوباره ازمایش قند دادم ولی قند نداشتم ..دکترم گف شیرینی جاتت رو محدود کن و قند مصنوعی رو کلا حذف کن

دکترت اگه گفته یه چیزی میدونسته دیگه

سوال های مرتبط