حتی قندم نداشته باشی باید خیلی کم چیز شیرین بخوری چون تو 3 ماه اخر قندت اگه بالا بره خدای نکرده باعث زیاد شدن اب دور جنین میشه و این خیلی خطرناکه باعث زایمان زودرس میشه .سعی کن خیلی خیلی کم بخوری
منم اصلا نمیتونم خودمو کنترل کنم خیلی شیرینی جات میخورم🤦🏼♀️🥲😂
قند ناشتا ۸۱ بودم...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.