۳ پاسخ

حتی قندم نداشته باشی باید خیلی کم چیز شیرین بخوری چون تو 3 ماه اخر قندت اگه بالا بره خدای نکرده باعث زیاد شدن اب دور جنین میشه و این خیلی خطرناکه باعث زایمان زودرس میشه .سعی کن خیلی خیلی کم بخوری

منم اصلا نمیتونم خودمو کنترل کنم خیلی شیرینی جات میخورم🤦🏼‍♀️🥲😂

قند ناشتا ۸۱ بودم...

سوال های مرتبط