۶ پاسخ

منم دقیقا همین شرایط رو دارم😭😭😭😩😩😩😩

من اوایل بارداری ۹۱ بود بعد وسطا شد ۸۰ الآنم دوبار به فاصله دوماه آزمایش دادم ۷۴ بود همه چی هم میخورم نمی‌دونم چرا داره میاد پایین

من هفته ۱۸ قند بارداریم ۹۱ بود
هفته ۲۵ که رفتم شد ۹۷ و الان در رژیم قندی به سر می‌برم تا هفته دیگه دوباره آزمایش بدم

من ازمایش اولیم لب مرز بود
ولی ۲۴هفته ک رفتم اومده بود پایین
منم رعایت نکردم

خیار و کدو سبز بخور تا میخوای بری.

وای همون اول هم لب مرز بودی دختر

سوال های مرتبط