نه زیاده روی کنید نه مصرف محدود. عادی و معمولی
روتین رو داشته باشید
این ازمایش ربطی زیاد به میزان قندی که مصرف بشه نداره، موضوع بررسی اینه که ایا بدن تحمل داره و انسولین کارش رو انجام میده یا نه. پیش اومده که طرف اصلا میلی به شیرینی نداشته ولی دیابت بارداری داشته
منم دقیقا تو سوال شما گیر کردم ولی دوستام گفتن که روتین برم که ی وقت بخاطر رعایتم پایین نزنه قندمو بعدش برای بچه خطرناک نباشه
صبح بخیر
چه کتابی میخونی؟
من دیروز کتابی ک میخوندمو تموم کردم حالا نمیدونم چی بخونم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.