یه لقمه که میخورم انگار یه قابلمه غذا خوردم شکمم باد میکنه خیلی اذیت میشم
اره من اوایل اینطوری بودم الان بهتر شدم ولی بازم مثل قبلم که زیاد میخوردم نیستم
خوبه که
بهتر
اره منم زود سیر میشم
اره غذام کلا میمونه تو بشقاب معدم هم خود به خود پر میشه
دقیقا هم تند تند گشنممیشه هم سریع سیر میشم ظهر یه ساندویچ فیله رو بزور خوردم از حرص اینکه زود گشنه نشم هنوز هضم نشده انگار یه گاو خوردم 😮💨😩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.