۳ پاسخ

اره تا دو سه روز طبیعیه اگه شیر خودتو میدی...رازیانه دم کن با نبات بخور هم شیرت زیاد میشه هم بچت دل درد نمیگیره

تا یک هفته هم طبیعیه طبق گفته ی پزشک اطفال

تا دو روز طبیعیه
پسرمنم روز سوم پی پی کرد
سعی کن شیرخودتو بدی ک سریع پی پی کنه

سوال های مرتبط

مامان 🐇گل دختر🐇 مامان 🐇گل دختر🐇 ۴ ماهگی