دکتر گفت دو هفته دیگه بیام برای سونو دعا کنید برام قلب کوچولوم تشکیل بشه

۲ پاسخ

حتما تشکیل میشه عزیزم

الهی که صدای قلب قشنگش رو بشنوی اگه دوست داشتی میتونی سوره یس که قلب قرآن به این نیت بخونی

سوال های مرتبط

مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۸ ماهگی