سلام مامانا ب نظرتون چیکار کنم بچم پستونک بخوره

۶ پاسخ

بزارتودهنش میخوره خب

بعضیا هرکار کنی نمیخورن مثل پسر من که هر راهی رو امتحان کردم ولی نخورد

باید بالا سرش بشینی پستونک بدی بهش اروم اروم ضربه بزن رو پستونک تا بگیره

قطره آ د بزن

شیرین کن سرشو چند بار و تلاش

انواع مختلف و امتحان کن ببین کدوم و بهتر میگیره سینه میدی بادومی خوبه شیشه گرد باز انگاری بهتر میگیرن
و اینکه با قطره شیرین کن بزار دهنش چند بار تکرار کن میگیره
دختر من که اینجوری کردم گرفت

سوال های مرتبط

مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ ۳ ماهگی
مامان ماهلین💓 مامان ماهلین💓 ۱۱ ماهگی
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان شاخوان❤️ مامان شاخوان❤️ ۱۴ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد روزهای ابتدایی تولد