خانوم ها تن ماهی چطور درست کنم
شیرخشک

۴ پاسخ

سیب زمینی سرخ کن بعد تن ماهی سرخ کن
دوتاشو باهم قاطی کن ادویه رب بزن تموم
یا برنج دم کن تن ماهی هم بجوشون بریزین رو برنج میتونی سیب زمینی هم سرخ کنی
یا تن ماهی و لوبیا کنسروی بریز تو تابه باهم بجوشن یکم رب و ادویه بزن بخورین
یا تن ماهی بریز تو تابه یکم سرخ کن بهش تخم مرغ بزن
یااااا تن ماهی بجوشون ساده همینطوری با نون بخور😂😂😑

ب بزنجت شوید خشک اضافه کن
بعد تن ماهیو ده دقیقه بزار بجوشه بخورید

پیاز نگینی تفت بده با ادویه بعد کنسرو رو اضاف کن باهاش مخلوط کن دو دقه بعد اماده هست
میتونی کنسرو لوبیا هم بریزی یا با برنج نوش جان کنی

یعنی چی

سوال های مرتبط

مامان طوفان وتودلی😍 مامان طوفان وتودلی😍 ۱ سالگی
مامان آیگین مامان آیگین ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان آرسین💙🐣 مامان آرسین💙🐣 ۱ سالگی
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 ۲ سالگی
مامان سید ه حلما مامان سید ه حلما ۱ سالگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی