خانوما شما از نئو زینک چقدر میدید ؟

۴ پاسخ

یک سی سی روزانه

مزش چطوره?
ایمونس گرفتم دخترم نمیخوره

واقعا روی موی بچه هاتون تاثیرداشته؟اصلا برایچی خوبه این نئوزینک؟

هر ۱۲ ساعت ۲ سیسی

سوال های مرتبط

مامان کیان 🪽🩵👼🏻 مامان کیان 🪽🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۲ ماهگی