سلام دوستان دیابت بارداری ندارم درسته ؟

تصویر
۹ پاسخ

ناشتات بالاست با دکتر زنان یا دکتر غدد پیگیری کن، ویتامین د۳ میخوری؟ یه ذره پایینه

بالاست

باید رعایت کنی

عزیزم قند ناشتات ۱۰۰

ناشتات بالاست گلم باید زیر ۹۵ باشه

تیروییدت هم روبه کم کاریه فک کنم باید قرص بخوری

ناشتا بالا فکر میکنم

چراکمی بالاس انگار...

بله خوبه

سوال های مرتبط

مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسر کوشولو مامان پسر کوشولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق💙🧿👑 مامان فندوق💙🧿👑 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر مامان🥰 مامان دختر مامان🥰 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی