یه قاشق چای خوریش رو خوب میشورید تا سنگ و گل ها و آشغال هاش از بین بره بعد میریزید توی آب جوش و میزارید دم بکشه بعد از ۱۰ دقیقه صاف میکنید و باقطره چکان میدید بخوره
یه قاشق چای خوری میریزی تو استکان آبجوش بعد هم میزنی همون رو از توری چند لایه میریزی تو یه شیشه شید میدی میخوره
با قطره چکان صاف میکنی میدی
برای چی میخوای بدی؟ برای درمان چی خوبه؟؟
من دکتر قطره شو داده بود اسمش بیلی استاپه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.