چند هفته ای؟؟
من دکتر گفت تا۳۶هفته بزار
منم مقعدی میذاشتم بعدش احساس انقباض میکردم تا اینکه فهمیدم شیاف باعث نفخ میشه و اون نفخ باعث انقباض
دکتر من گفته فقط تا ۳۰ هفته بزار
منم مقعد ميزاشتم
من تو بارداریم مقعدی استفاده میکردم .ربطی ب شیاف نداره گلم این انقباض های کاذب ک داری حالا بازم از دکترت بپرس
مقعد میذاشتم
واژینال من استفاده میکردم
من مقعد میزنم
مقعدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.