۹ پاسخ

چند هفته ای؟؟
من دکتر گفت تا۳۶هفته بزار

منم مقعدی میذاشتم بعدش احساس انقباض میکردم تا اینکه فهمیدم شیاف باعث نفخ میشه و اون نفخ باعث انقباض

دکتر من گفته فقط تا ۳۰ هفته بزار

منم مقعد ميزاشتم

من تو بارداریم مقعدی استفاده میکردم .ربطی ب شیاف نداره گلم این انقباض های کاذب ک داری حالا بازم از دکترت بپرس

مقعد میذاشتم

واژینال من استفاده می‌کردم

من مقعد میزنم

مقعدی

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۸ ماهگی
مامان جوجو ممد 🥺❤️ مامان جوجو ممد 🥺❤️ هفته سی‌ونهم بارداری