خانما کیا بخاطر انقباض شیاف و آمپول میزنن؟

۶ پاسخ

من دارم انقباض کاذب، در روز شکمم شل و سفت میشه بدون درد، شیاف و قرصم استفاده میکنم دو سه روزیه، هر روز یه سرم نمکی میزنم اب بدنم‌بالا باشه، امپول ریه هم زدم، دکتر گفته بیشتر استراحت کنم این چند هفته هم سپری شه

من داشتم بهم شیاف داد چندباری گذاشتم دیکه نذاشتم .حقیقتا خیلی خستم دوست دارم زودتر زایمان کنم بدنم کم اورده

من چند روزه بیمارستانم بغلیم مشکل فشار داشت انقباض داشت کنترل شد با سرم و سوزن

من🤕 بستری بودم ب خاطر درد و انقباض

من ☹☹

من عزیزم چندین هفته است دارم ، قبلا قرص میخوردم بهم نمیساخت تازگی دکتر بجای قرص آمپول و شیاف داد

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی