۱۱ پاسخ

شکمت اصلا درد نمیکنه دیگه؟
زخم رحمت فک نکنم به این زودی خوب بشه صبر کن حداقل تا یه ماه

خونریزیت اگر قطع شده بله مشکلی نی

نه عزیزم

خیر
شدید عفونت می‌کنی
من ۱۶ روزگی تازه بخیه ام باز شده بود از دو جا

عزیزم رحم هنوز جمع نشده صبر کن تا یک ماه به بعد

من تا یک‌ماهگی رابطه نداشتم همون موقعم جای عملم درد میکرد اگر میتونی صبر کن هنوز خیلی زوده اذیت میشی

من روز ۷ داشتم

عزیزم اگه داشتی بگو و بگی دردش چجوری بود منم میخام داشته باشم ولی میترسم

خونریزیت چه زود تموم شده

میگن بعد چهل روز

من یک ماه بعد داشتم

سوال های مرتبط