برا بچه دو ماهه ک یبوسته
بایولاکت خوبه یا پدی لاکت!؟

۱۵ پاسخ

پدی لاک به جذب بهتر شیر کمک میکنه

فک کنم پدی لاکت رو میگن واسه اسهال خوبه
ولی بایولاکت رو نمی‌دونم

بی بی کر‌خوبه

سلام گلی خوبی گل دخترات خوبع من دخترم شیر گیگوز میخورد دوتا پلم دارم دکتر شیزشو عوض کرد شما نمیخای دختر گیگوز میخوره داروخونه هم بردم گفت عوض نمیکنیم

بیبی کر بده

بی بی کر برا یبوسته

بیبیکر عزیزم

پدی لاکت یخچالیه اکثرا تو داروخونه ها خراب میشن
ولی بایو لاکت یخچالی نیست
از پدی لاکتم بهتره ولی باز بهتره تو یخچال باسه
دکتر گفت

بی بی کر خوب

بی بی کر

هیچ کدوم بی بی کر خوبه

بی بی کر عالیه

پدی لاکت ته بدتر یبوست میاره.بی بی کر بده

پدی لاکت

پدیلاکت خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلسا🧸 مامان دلسا🧸 ۱۳ ماهگی