۴ پاسخ

فقط فقط ببر دکتر که بهت قرص فنوباربیتال بده یا قطره اورسین
سر خود ندی بهش حتما دکتر ببر
از این داروهای گیاهیم هیچی نده اصلا اثر ندارن

فقط طبق نظر دکتر بیلی ناستر بهش بده از این تجویز های مامان بزرگا استفاده نکن

شیر بده مال من از ۱۵ اومد رو ۸ دکتر گفت دیگه بابام بیاد مشکل ندارع چون سن بچه ده روز رو رد کرده ولی تا ی ماه ممکنه بالا پایین بشه

فقط تند تند شیر بده
باید پوشکش هربار خیس بشه

سوال های مرتبط