اره من رفتم
آره من رفتم ولی کلن درگیر بچه داری بودم
پسر من دوماهه بود داخل ماشین شب شد اذیت دم رفتن برگشت خوب بود البت من خونه ی مامانم بیرون از خونه نرفتیم
میشه رفت ولی باید حوصله و صبر داشته باشی گاهی امکان داره دائم گریه کنه و باید حوصله داشته باشی ارومش کنی
کمکی داشتع باشی خوبهه
بله میشه و بهتره الا بری بعد ک سینه خیز و چهاردست و پارفت خیلی سخت میشه مخصوصا اگه بخوای هتل بری
بله میشه دختر من ۷ روزش بود مسافرت اومدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.