بله میشه من بچه ام شیر خشک میخوره راحت بودم فکر میکنم به نوع شیردهی ربطی نداره، فقط باید جای خواب واستراحتش راحت باشه و زیرپاش تخت بشه
اره من رفتم همش خواب بود،پشت واسش جای خوابشو درست کردم خودمم پیشش نشستم
من ۱۰ ساعته رفتم کلا خواب بود تو ماشین
اره من رفتم...
عیدم ۱۲ ساعت تهران مشهد رفتیم اومدیم
آره
معمولا بچه ها توی ماشین میخوابن و اذیت نمیکنن
من پسرم اخرای دوماهگیش بود هم مشهد رفتم هم شهرستان پشت ماشین براش جا انداختم خودمم پیشش نشستم هم رو پام تکون میدادم میخوابید هم جاشو راحت عوض میکردم بضی وقتا اذیت میشد گریه میکرد ولی خب بیشتر خواب بود بیشتر بستگی ب بچه خودتون داره
اره . ولی اگه شیر خودتونو میخوره میشه رفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.