۴ پاسخ

رفلاکس داره حتما دکتر ببر

کولیکه نفخ داره

عاروق داره،هرچند دقیقه عاروقشو بگیر

شاید جاییش درد میکنه رفلاکس داره نمیتونه بخوره شیر برمیگرده تو گلوش یا دل درد داره حتما باید بری دکتر

سوال های مرتبط

مامان ماهور💙 مامان ماهور💙 ۱۶ ماهگی