سلام مامانا من خیلی معده درد دارم طبیعیه ؟

۳ پاسخ

خیلی معده درد بدی میخام همراه با ببخشید اروغ بد بود و باد

عزیزم معده درد طبیعیه ولی درمان داره برو دکتر برات قرص معده و دمیترون مینویسه خوب میشی

بله کاملا طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تی تی جان و نی نی مامان تی تی جان و نی نی هفته سی‌ودوم بارداری