عزیزم پماد ژنوبایوتیک بگیر من استفاده کردم عااالیه با ی بار استفاده تاًیر میزاره
منم همینم
پماد شقاق هیدرودرم میزنم بهتر شده یکم
بعد شیر دادن با شیر ت روبمال به حاله سینت
مال منم زخم شده بود من روغن زیتون زدم
قبل شیر دادن پاکش کردم
پماد آ چشمی عالیه
پماد شقاق سینه بگیر ، الوینا خوبه
شیر خودت از همه چی بهتره همش بدوش بزن روی سر سینت
واسه من زخم شده بود زخمش مثل سنگ شده بود دوبار آد زدم کاملا خوب شد
چربی خود شیرت بهترین ترمیم کننده زخم سرسینهست به جز این کرمهای شقاق سینه از داروخونه بگیر و روغن حیوانی هم بهتر میکنه
پماد هیدرودرم برای شقاق سینه شنیدم خوبه ولی خودم تجربشو نداشتم
من پماد گرفتم فایده نداشت سعی کن سر سینه تو کامل با حاله دورش بدی دهن بچه بعدشم شیر سینه تو بمال به زخم
ویتامین آد هم خوبه
پماد شقاق سینه بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.