آزمایش ان تی تو چند ماهگیه؟

۸ پاسخ

من ۱۳ هفته نوشت دکترم ی روز رودتر رفتم ۱۲ هفته و ۶ روز

سلام گلم
من یه گروه تشکیل دادم تو روبیکا برای مامان های هفته های پایین و اول بارداری که با هم تبادل اطلاعات کنیم
دوست داشتی پیام بده به آیدی زیر لینک بفرستم برات
@ssalehimiti

۱۲هفته و ۲روز . میشه ماه ۳

12هفته گدوسه روز بری بهارین تایمه

۱۲هفته و دو یا سه روز دکترم گفت بهترین زمان که برم

۱۱تا۱۳ هفته

۱۳ هفته بهترین تایم

س ماه تموم فک کنم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته دوازدهم بارداری
مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته نوزدهم بارداری