من ۱۳ هفته نوشت دکترم ی روز رودتر رفتم ۱۲ هفته و ۶ روز
سلام گلم
من یه گروه تشکیل دادم تو روبیکا برای مامان های هفته های پایین و اول بارداری که با هم تبادل اطلاعات کنیم
دوست داشتی پیام بده به آیدی زیر لینک بفرستم برات
@ssalehimiti
۱۲هفته و ۲روز . میشه ماه ۳
12هفته گدوسه روز بری بهارین تایمه
۱۲هفته و دو یا سه روز دکترم گفت بهترین زمان که برم
۱۱تا۱۳ هفته
۱۳ هفته بهترین تایم
س ماه تموم فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.