خانومایی هم هفته من شما هم علاعم هاتون غیب شد،؟؟😂😂😂

۱۳ پاسخ

مننن فقططططط گشنمهههههه😭😭

من اصلا علائم نداشتم از اول الانم ندارم، خدا برام نگه میداره🥲

من فردا وارد 9 میشم ببینیم چی میشه😂😂

سینه شل و بدون درد

ویییی دقیقا
ن سینه درد ن دل درد حالا امشب یکم دل درد گرفتم

اره کم شدع

اره کم شده

این تست مشکوکه یا نه 😕

تصویر

کم شده😵‍💫🫤😍🤣

من حالت تهوع شدید داشتم که از هفته ۸ ببعد خیلی کم شد

نه بابا کاش غیب بشه

منک علائم خاصی ندارم😂😅

من اصلت علائم ندارم فقط خیلی می‌توان بخوابم همین

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد 🥺❤️ مامان جوجو ممد 🥺❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 ۷ ماهگی