نیاز به ازمایش تکمیلی هس سل فری یا امنیوسنتز
ببین عزیزم خودم عکست رو واضح تر کردم تا متوجه شدم چی هست
احتمال سندروم داون یا همون تریزومی ۲۱ رو نوشته مثبت و در قسمت remarkهم تایید کرده که بزرگ تر ازحد مجازش گزارش شده
برای همین بهت پیشنهاد تست تکمیلی آمنیوسنتز رو دادن
قسمت pap . a آزمایشت هم خیلی پایینه که باز هم به نفع سندروم داوون تایید میشه
قسمت free ,b آزمایشت هم خیلی بالاست که این هم احتمال افزایش سندروم داوون رو تایید میکنه
عزیزم نگران نباش این فقط یه تست هست برای اینکه خیالت راحت بشه یه مرحله آمنیوسنتز هم انجام میدی که قعطی مشخص بشه
معمولا هم از هفته۱۶ به بعد انجامش میدن
نتیجه غربالگیری شما منفی هست یعنی احتمال سندروم داون خیلی خیلی پایینه و نیاز به آزمایشات تکمیلی آمنیوسنتز نیست
احساس میکنم اون ک قرمزه نوشته یکم نیاز ب بررسی بیشتر داره
حتما زودتر ب دکترت نشون بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.