سلام خانما کسی از این آزمایش چیزی میدونه

تصویر
۶ پاسخ

همه چیزت نرماله

میخام حامله بشم

نرماله.واسی چی این ازمایشو دادی؟علائمی داشتی؟

نه ندارم

گلم ترویید داری حالت تهوع هم داری ؟؟؟؟

تروییدداری پایینه ی کوچولو. پرولاکتین هم نرماله

سوال های مرتبط

مامان صلاح الدین مامان صلاح الدین ۱۷ ماهگی
مامان قلب مادر❤ مامان قلب مادر❤ ۵ سالگی