۱۷ پاسخ

برا بچهام فقط خودم نه

فقط بچه ها پسر بزرگم خودم هیچی

بلی هم برای خودم هم پسرم هم همسرم

بله کامل خریدکردم
امروزم رفتم خریدهای نهایی
تموم شد دیگه

من و دخترم و همسرم یه هفته س مریضیم تو خونه موندیم.
فقط سر شب دوتایی رفتن سبزه و سمنو خریدن
چند دست خونگی و یه کفش برا دخترم خریدم هفته پیش
خودم قصد خرید ندارم

برای خودم همینطوری سرسری خریدم اصلاباب دلم نیست برای پسرم همه چی خریدم

خرید نمنه دی🙄

آره یه چیزایی هم بالاخره خریدم

خیر
حال و حوصله خرید ندارم بعدم با این اوضاع جنگ اصلا جایی نمیرم

نه هیچی

من گذاشتم بعد عید

بله

نه والا فقط برای پسرم گرفتم خودمو دخترم همسرم هنوز هیچکی نخریدم ببینم فردا میشه رفت یا نه

بله😁

ن جرئت نکردم برم بیرون با اینکه بازار خیلی شلوغ بود

ن هیچی
شاید فردا ببره
ببینیم چی میشع

هيچي متاسفانه دريغ از يه جوراب

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی