اگر زیاده به دکتر بگو شاید بخاطر فشار یا قند باشه
منم دوسه روزی میشه صبح هاحالت تهوع دارم🥺
طبیعی عزیزم اگر شدید نیست اوکیه دیگه معده حجمش کم میشه و بچه بزرگ میشه فشار میاره
ن نگران نباش منم داشتم
هم بالا هم میاوردم طبیعی معده دارع جمع میشه غذا رو تحمل نمیکنه
عزیزم تو این هفته نباید داشته باشی به دکترت بگو حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.