۱۰ پاسخ

نی نی پسره؟؟؟؟؟؟

عااالی

من یه پسر دارم فعلا، اصلا خونه نباشه دق میکنم خیلی مهربونه فقط هم یه ریز میگه بیا با من بازی کن🥴

وای من تو یه دونش‌موندممممم😂😂😂خداروشکر که این یکی دختره وگرنه من خودکشی میکردم دیگههه😂

بجای دلداری واهی حقیقت و میگم من دوتا پسرام فاصله سنیشون ۲ سال درسته همبازی ان اما پسرا فوق العاده شر هستن و خیلی باهم دعوا میکنن😫😩درکل صبر ایوب میخواد

خودم که تو راهیم اولیه ولی دختر عمم یه پسر 3ساله داره الانم دوقلو پسر آورده 2ماهشونه دیگه به غلط کردن افتاده پسر بزرگش هم خیلی شلوغ و فضوله خواب و خوراک نداره

دومی هنوز نیومده اما با این یکی پسرم خیلی رفیقیم

ینی اگه دختر باشه احساس تنهایی نمیکنیم؟والا من خو اینقد ب تنهایی نیاز دارم😂

اینو گفتی دلم گرف

سخته کمی😂

سوال های مرتبط