۳ پاسخ

من جز حس نبض هیچی دگ نمیفهمم، قدامی هم هستم البته! و اینکه انومالی هنوز نرفتم
شکم هم من کلا لاغرم و قبل بارداری هیچی نداشتم الان یذره دراومده

هیچ حسی فقط استرس اینکه آنومالی بریم همه چی اوکی باشه
۲۶ ام میرم برای آنومالی و تعین جنسیت
شکمم یه کوچولو اومده جلو
حرکت جنین رو هم یکبار ۱۴ هفته حس کردم یکبارم ۳ شب پیش🥹😍

من تعیین جنسیت نرفتم نمیرم استرس دارم🤣🤣دوس دارم همونی باشه ک انتی گف صبر میکنم تا انومالی
شکمم بزرگ شده
حرکتشونم چن روزه متوجه میشم قربونشون برم
یا خودشونو سفت میکنن چن بارم بعد غذا خوردن ضربه حس میکردم خیلی اروم انگار با انگشت هی بزنن ب زیر دلم

سوال های مرتبط

مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو ❤️ مامان فندق کوچولو ❤️ هفته پانزدهم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۳ ماهگی