من جز حس نبض هیچی دگ نمیفهمم، قدامی هم هستم البته! و اینکه انومالی هنوز نرفتم
شکم هم من کلا لاغرم و قبل بارداری هیچی نداشتم الان یذره دراومده
هیچ حسی فقط استرس اینکه آنومالی بریم همه چی اوکی باشه
۲۶ ام میرم برای آنومالی و تعین جنسیت
شکمم یه کوچولو اومده جلو
حرکت جنین رو هم یکبار ۱۴ هفته حس کردم یکبارم ۳ شب پیش🥹😍
من تعیین جنسیت نرفتم نمیرم استرس دارم🤣🤣دوس دارم همونی باشه ک انتی گف صبر میکنم تا انومالی
شکمم بزرگ شده
حرکتشونم چن روزه متوجه میشم قربونشون برم
یا خودشونو سفت میکنن چن بارم بعد غذا خوردن ضربه حس میکردم خیلی اروم انگار با انگشت هی بزنن ب زیر دلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.