۸ پاسخ

۱۵ هفته ب بعد قطعیه

من 17هفته رفتم. این هفته هم میرم برا آنومالی

من ۱۲ هفته رفتم‌گفت پسره

۱۴ هفته رفتم و دقیق گفتن دختر هستش

۱۵هفته و ۴روز دقیقشو گفت

من بخاطر شرایط جنگ آنومالیم افتاد هفته بیستم.
چون تهران همه جا تعطیل شده بود،دیگه تا اومدم شهرستان اینجا گرفتم ، انومالی گفت که رفتم تو هفته بیستم

من قراره فردا برم🥺

من ۱۵ هفته رفتم صدرصد بهم‌گفت و تو برگه نوشت

سوال های مرتبط

مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته چهلم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۳ ماهگی
مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری