۱۵ هفته ب بعد قطعیه
من 17هفته رفتم. این هفته هم میرم برا آنومالی
من ۱۲ هفته رفتمگفت پسره
۱۴ هفته رفتم و دقیق گفتن دختر هستش
۱۵هفته و ۴روز دقیقشو گفت
من بخاطر شرایط جنگ آنومالیم افتاد هفته بیستم.
چون تهران همه جا تعطیل شده بود،دیگه تا اومدم شهرستان اینجا گرفتم ، انومالی گفت که رفتم تو هفته بیستم
من قراره فردا برم🥺
من ۱۵ هفته رفتم صدرصد بهمگفت و تو برگه نوشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.