۳ پاسخ

18هفته من فقط یه نبض حس میکردم .لگن درد خیلی شدید هم داشتم که الان بهتر شدم

برای من جفتم قدامیه فعلا ک هیچی حس نمیکنم فقط اگ بد بخوابم توخواب زیر دلم درد خیلی بدی میگیره ک باید جابجا بشم 😂داره حضورشو بهم اطلاع میده درست بخوابم

علايمم رفته،دو روز يه بار يه كوچولو حس ميكنم حركاتشو،ولي خيلي ريز و كم

سوال های مرتبط

مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان گل دخترا مامان مامان گل دخترا ۳ ماهگی