نه من نمیکنم
زیر شکمم حس گرفتگی دارم،اگ زیاد کار کنم بدتر میشه و کمرم درد میکنه،اونم با کار تشدید میشه وگرنه اوکیه،حرکت جفلتم خلفیه نمیدونم چیزی ک حس میکنم نی نی هست یا نه اما یه چیزای حسمیکنم دو سه روزه بیشتر شده مثل یکی دو ضربان محکم زیر ناف یا ترکیدن حباب
یکیدوبار حس کردم یچی مثل ترکیدن حباب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.