بادرد دنبالچه چطوری زایمان طبیعی کنیم ؟😭😭😭ایا بعد زایمان خوب میشم ان شاالله 🥲خیلی داغونم ده دیقه روپا وایستم بعد که میشینم یا دراز میکشم نمیتونم تکون بخورم
وای منم همینم نشستن هم اذیتم میکنه🥲
آره مال من وحشتناک بود الان یکمی بهتر شده،خیلی کم،میخواستم از ماشین یا رو روی مبل بلند شم جیغ میزدم الانم همونه یکم بهتر شده فقط
حتما وقتی میشینی بد میشینی. رو مبل نشستنی یه بالش بزار پشتت حتما.صاف باشه کمرت
خیلی بده منم همین وضعم
وای منم همینم طبیعیه
منم همینم و طبیعیه
واي منم منم بيچارم كرده
آره منم همین طوریم😥
فکنم طبیعیه عزیزم منم دارم
اره منم اینطوریم خیلی اذیتم میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.